XS4ALL het meest klantvriendelijk

Internetprovider XS4ALL scoort het best op het gebied van klantvriendelijkheid. Hiermee wint de provider de prijs voor het ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’ in de categorie Telecom. De wedstrijd komt tot stand door consumentenpanel van MarketResponse dat onderzoek deed onder bijna 4500 Nederlandse consumenten.

XS4ALL laat weten blij te zijn met de erkenning en wint de prijs inmiddels al voor de 5de keer op rij. “Wij zijn trots en blij dat we deze Award voor de vijfde keer op rij winnen. Het laat zien dat de wijze van onze serviceverlening door onze klanten hoog gewaardeerd wordt. We komen steevast uit in de hoogste regionen van tevredenheidspolls. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel en dat moet ook vooral zo blijven. Bij ons draait het om moderne en robuuste techniek, korte lijnen en de tijd voor de klant durven nemen.”

XS4ALL blijft keer op keer hoog scoren als het gaat om service. De provider focust hier ook op in al zijn uitingen. Daarmee blijft XS4ALL een ietwat vreemde eend in de bijt. Alle andere providers lijken eerder in te zetten op prijs dan op service. Zo voeren veel (DSL) providers actie en verlagen ze tarieven tijdelijk om klanten te lokken. XS4ALL doet dit echt anders en focust zich op de dienstverlening in plaats van prijs. Deze strategie werpt zijn vruchten af en al tijden. Zo werd XS4ALL al jaren achter elkaar als beste provider van Nederland vermeld door de Consumentenbond en ook nu valt het bedrijf wederom in de prijzen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *