Tele2 gaat iTV meer promoten

Tele2 is vanaf vandaag een nieuwe campagne gestart om het gebruik van interactieve tv te promoten. De provider wil hiermee de mogelijkheden van iTV benadrukken en dan vooral die van programma gemist. Tele2 weet steeds meer mogelijkheden toe te voegen aan de diensten. Het bedrijf kan in meer dan een miljoen huishoudens al internet tot 50MB leveren. Hierdoor kunnen HDTV, interactieve TV en allerlei extra diensten zoals programma gemist worden aangeboden.

Tele2 sponsort op dit moment het SBS programma Popstars. Tijdens deze show brengt Tele2 het iTV product onder de aandacht. Maar juist nu er live shows gepland staan, kan Tele2 het nut van interactieve tv beter onder de aandacht brengen. Op tele2.nl/popstars geeft de winnaar Popstars 2009 (Wesley) live feedback op de optredens van de Popstars kandidaten. Met iTV worden de optredens teruggekeken en kan er commentaar aan worden toegevoegd. Kijkers kunnen via Facebook, Twitter en Hyves inloggen op tele2.nl/popstars en hun mening geven of direct meepraten.

Tele2 lijkt de concurrentiestrijd op te voeren. De provider voert de laatste maanden harder campagne en innoveert in rap tempo. Kabel televisie, interactieve hdtv, internet tot 50MB zijn voorbeelden van de diensten die de provider de afgelopen 3 maanden (grootschalig) lanceerde. Ook focust Tele2 zich meer op het MKB, hiervoor wordt fel campagne gevoerd tegen KPN op dit moment.

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *