Klachten Online.nl houden aan

Op klachtenkompas.nl, een initiatief van de Consumentenbond zijn in een jaar tijd meer dan 2000 klachten binnengekomen over Online.nl. De internetprovider heeft daarmee de dubieuze eer het bedrijf te zijn waarover consumenten het meest klagen. Online.nl krijgt al langer signalen door dat ze de dienstverlening moet verbeteren maar het lijkt dus vooralsnog geen effect te sorteren.

Het lijkt erop dat Online.nl diensten levert die ze eigenlijk niet kunnen leveren. Denk hierbij aan diensten die veel bandbreedte opslokken terwijl deze bandbreedte niet haalbaar is op een bepaald adres. Zo kan HDTV storen, internet trager worden en digitale telefonie een ruis opleveren.

Per week komen er bij de Consumentenbond zo’n 40 klachten binnen. Hierdoor geeft de organisatie een negatief advies aan haar bezoekers over Online.nl. Het is daarmee zeer apart dat de Consumenten de provider nog wel verkoopt. In de internetvergelijker van de Consumentenbond komt sinds jaar en dag Online.nl voor.

Op verandervanprovider.nl krijgen wij geen signalen door dat Online.nl klanten ontevreden zouden zijn. Maar bij ons eindigt de provider nooit in de top 3. Het blijft een relatief klein deel van onze gebruikers dat voor Online.nl kiest.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *